A különleges fuvarfeladat

Leggyakrabban az fordul elő, hogy A pontból B pontba viszünk egy teljes rakományt.Ismerős helyről ismerős helyre, azon az útvonalon, amelyen már számtalanszor gond nélkül áthaladtunk. Néha az is előfordul, hogy gyűjtőfuvart viszünk, amibe belekeveredhet egy-két érdekes cím is.

Ha a GPS is azt mutatja, hogy nem kimondott zóna industria a lerakó, esetleg az áru is szokatlan, okkal feltételezhetjük, hogy izgalmak várhatnak ránk! Így jártam 2 éve Londonban. Svájcból vittem 24 tonna gyűjtőárut Londonba. 3 fölrakóm volt: Biberistben 1, Baselban 2.

Ismertem a cégeket, voltam már mind a háromnál párszor.A harmadik helyen fölraktak 3 kartondobozt is, amiket London belvárosába kellett vinni, a Tussauds panoptikum közelébe. Az volt az ötödik lerakó, az utolsó. Még szerencse!

Laptopomon van több térkép program, amiket Doverben a vámudvarban volt időm tanulmányozni. Azt láttam, hogy nagyon sűrűn beépített a cím környéke, meg Jártam is már arra, amikor a Heatrowról mentem a Blackvell tunnel felé. Gyanús lett a dolog, hogy el fogok-e ott férni a MAN nyergessel?

A hetedik érzékem azt súgta, hogy akasszak szét. Ezt is tettem! A pótkocsit a negyedik lerakón hagytam, és traktorban indultam az ötödikre. Jó döntésnek bizonyult! Voltak olyan kereszteződések, ahol így sem volt egyszerű bekanyarodni!

A lerakón furcsán néztek a CMR-re, mert még nem láttak ilyet! Náluk még kamion soha sem járt! Az odavezető út bennem is ezt az érzést keltette! Az árunak elég lett volna egy Velorex is, nagy hiba lett volna szerelvényben bemenni! A  BBC biztosan közvetítette volna az eseményeket!
 

Azt ajánlom nektek, ti is járjatok el kellő körültekintéssel, ha hasonló fuvarfeladatot kaptok!

 

Kis András / 2012.08.10.