Mindennapok

2022. 05. 31.
Sinsheim technikai múzeumban jártunk a 24-es pihenő alatt!
Németországban az A6-os autópálya mellett található az egyik leghíresebb, legnagyobb közlekedés témájú múzeum  Európában, ahol rengeteg Oldtimer autót, motort, repülőt, haditechnikai eszközt és sok más érdekességet találhat a technikai finomságok iránt érdeklődő látogató.
2021. 03. 11.
Strépy-Thieu hajóemelő Belgiumban
Sokan jártatok már Belgiumban az E42 autópályán Namúr és Mons között, talán már pihenőt is tartottatok a 21/a kijáratnál lévő Q8 benzinkúton az Aire du Roeulx – Thieu pihenőhelyen.
2019. 12. 08.
Berlin, a régi és új főváros
Berlin a politika, média, kultúra és tudomány egyik fontos európai központja. A város fontos közlekedési csomópont és egyike Európa leglátogatottabb nagyvárosainak . Már régóta szerettünk volna bejutni a városba. Végre úgy alakult, hogy Berlin közelében kellett eltöltenünk egy 24 órás csökkentett heti pihenőt.
2019. 06. 11.
Ismét Párizsban kirándultunk. Most a Montmartre negyedben.
"Paris, Je T'aime... Amiért érdemes volt megszületni tán, S meghalni sem nagyon nagy áldozat talán..."
2019. 03. 01.
Látogatóban a Brémai muzsikusoknál
Látogatóban a Brémai muzsikusoknál Néha valóban nagy szerencsénk van. Brémában volt lerakónk, hamar kiderült,  csak másnap kell rakodni a közelben. Szinte egy egész délután állt rendelkezésünkre.
2017. 10. 10.
Ismerjétek meg Nellit, aki szociológusként kamiont vezet
Az interjú a NL Café internetes portálon jelent meg.
2017. 08. 15.
Bajorország tündérkastélyai.... A világot látni kell!
Szombaton Németországban az A7-es autópálya mentén az egyik faluban kellett volna rakodnunk. A rakodás meghiusult, mi pedig a legközelebbi benzinkútra mentünk, az Allgäuer Tor Ost-ra. Akkor már több, mint egy hete a fülkébe voltunk zárva a kellemetlen esős idő miatt, de a délutáni derült égbolt és napsütés kirándulásra ösztönzött bennünket. Sajnos a közelben semmiféle látnivaló nem akadt.
2017. 08. 14.
Kirándulás Párizsban. II. rész. Most a Louvreban jártunk.
Az előző párizsi kirándulásunk alkalmával is megnéztük, és Nelli fotózta  a Louvre épületét.  Amikor nyáron áthaladtunk az épület alatti boltíveken, és láttuk a híres üvegpiramist is, elhatároztuk, hogy megnézzük a múzeumot, ha az időjárás „bekerget” bennünket az épületbe. Február 21-én ez bekövetkezett. 45 órás pihenőt kellett töltenünk, és az időjárás  is barátságtalan volt a szabadtéri programokhoz, ellenben  ideális egy múzeum látogatásra. Nekivágtunk....
2017. 08. 06.
Minden út Rómába vezet...
A közelmúltban gyakran volt Róma peremkerületét érintő fuvarfeladatunk. Már régóta szerettük volna megnézni Róma nevezetességeit, de eddig nem sikerült elég közel megállnunk a városhoz. Végre eljött ennek is az ideje.
2016. 11. 23.
Kolumbusz szülővárosa - Genova
Genova Olaszország legnagyobb és a Földközi-tenger második legnagyobb kikötője (Marseille után). Liguria székhelye, a Nyugati- és Keleti- Riviéra találkozásánál fekszik, fontos közlekedési csomópont. Milánóból az A7-es, Torinóból az A26-os, Pisából az A12-es, Nizzából pedig az A10-es autópályán közelíthető meg.
2016. 10. 09.
Látnivaló Fernetti közelében.Kirándulás a Duino kastélyhoz.
Sok kamionos lép be Olaszországba Fernettinél, és halad az A4/E70 autópályán az ország belseje felé. Közülük sokaknak feltűnhetett már a Castello di Duino tornya, amely jól látható az autópályáról mindkét irányból. Szerencsére van benzinkút is mindkét oldalon, amelyeket gyalogos aluljáró  köt össze.
2016. 07. 23.
Garda tó
A Garda-tó Olaszország legnagyobb tava. A tó az utolsó jégkorszakban képződött.
2016. 06. 19.
Kirándulásaink "műhelytitkai".
„A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el.” (St. Ágoston)
2016. 06. 17.
Amszterdamban kirándultunk
Amszterdam Hollandia királyi fővárosa, ahol rengeteg látnivalót találunk, így egy nap nem is elegendő, hogy valamennyit felkeressük. Nekünk pont itt kellet eltöltenünk egy 45 órás pihenőt, így megragadtuk az alkalmat, hogy kiránduljunk egyet ebben az „Észak Velencéjének” is nevezett városban.
2016. 06. 13.
Kirándulás Ljubljanában
Olyan fuvarfeladatot kaptunk, hogy 9 óra pihenőt kellett eltöltenünk Brnikben, a ljubljanai repülőtéren.  Ide már nagyon közel van a Szlovén főváros, légvonalban kb. 20 km.
2016. 01. 23.
Figueres, Dali
Még valamikor 2014 nyarán egy nagy értékű fuvar kapcsán Barcelonába tartottuk. Ezzel az áruval csak kijelölt őrzött parkolóban állhattunk meg. Spanyolországban, Figueres közelében, a 3-as kijáratnál van a sokak által ismert Padrosa TIR parkoló. Itt álltunk meg mi is. Maga a parkoló kamionos szemmel jól felszereltnek mondható (zuhany, Wifi, bolt), ellenben elég zsúfolt. Nem is nagyon akaródzott ott maradnunk.
2015. 12. 08.
Kirándulás Bilbaoban
Bilbao városa Vizcaya (Bizkaia) tartomány közigazgatási központja. Az Ibériai-félsziget északi részén, a francia és a spanyol határ között fekszik, az Atlanti-óceán partján. A városon a Nervión folyó folyik keresztül, fontos öble a Vizcayai, más néven Bilbao-öböl. Hivatalos nyelve a baszk.
2015. 11. 04.
Találkozás a RENDŐRÖKKEL!
A közelmúltban, Németországban az A3 autópályán az Ohligser Heide nevű ARAL benzinkútnál próbáltam meg éjszakára leparkolni. Nem sikerült teljesen szabályosan elhelyezkedni, de a kamionok is elfértek mellettem.
2015. 09. 30.
OKTATÁS, TOVÁBBKÉPZÉS, KIS ANDRÁS
Hivatásomban keresem a szakmai kihívásokat, ilyen például a fuvarozás speciális szakterületei. Kiemelten foglalkoztat az ADR és vezetési és pihenőidők szabályait tartalmazó 561/2000/EK rendelet értelmezése, alkalmazása. Szívügyemnek tekintem a szabályos munkavégzés népszerűsítését, mely hosszú távú érdeke a munkáltatónak és munkavállalónak is.
2015. 09. 14.
Nem mi írtuk, de rólunk szól! Interjú a Truck magazinban!Szabó Nelli, Kis András
2015. júniusában a Szegedi Kamionos találkozón nyilatkoztunk a Camion Truck & Bus magazin szakújságírójának. (Készítette: Papp Erzsébet)